Reklamace zboží

Neustále se snažíme za všech okolností našim zákazníkům vyjít vstříc. Pokud objevíte na zakoupeném zboží vadu, máte samozřejmě právo na reklamaci.
Kupující je povinnen dodané zboží prohlédnout a v případě vady nás bez zbytečného odkladu informovat. 

Jaké situace nelze reklamovat?

Situaci, kdy vám vůně nevoní, nemůžeme přijmout jako reklamaci. Vůně je možné vrátit pouze v originálním obalu bez poškození. Více informací naleznete v našich obchodních podmínkách

Jak reklamovat zboží?

Pro posouzení a uplatnění práva na reklamaci nás informujte jednou z následujících možností:

  1. Prostřednictvím emailové adresy info@vyvonenakara.cz
  2. Písemně na adresu provozovatele e-shopu
    vyvonenakara s.r.o. - Jakub Vázler
    Osvobození 1688
    Pelhřimov 393 01
  3. Telefonicky na +420 732 476 793

Následně zašlete reklamované zboží bez dobírky v originálním obalu s popisem vady a kopií prodejního dokladu na naši adresu uvedenou výše.

Vyřízení reklamace

Našim cílem je vyřešení každé reklamace bez zbytečného odkladu (nejpozději do 30 dní od přijetí reklamace) a to ke spokojenosti každého zákazníka.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení