Reklamace zboží
Neustále se snažíme za všech okolností našim zákazníkům vyjít vstříc. Pokud objevíte na zakoupeném zboží vadu, máte samozřejmě právo na reklamaci.
Kupující je povinnen dodané zboží prohlédnout a v případě vady nás bez zbytečného odkladu informovat.
Jaké situace nelze reklamovat?
Situaci, kdy vám vůně nevoní, nemůžeme přijmout jako reklamaci. Vůně je možné vrátit pouze v originálním obalu bez poškození. Více informací naleznete v našich obchodních podmínkách.
Jak reklamovat zboží?
Pro posouzení a uplatnění práva na reklamaci nás informujte jednou z následujících možností:
- Prostřednictvím emailové adresy info@vyvonenakara.cz
- Písemně na adresu provozovatele e-shopu
vyvonenakara s.r.o. - Jakub Vázler
Osvobození 1688
Pelhřimov 393 01 - Telefonicky na +420 732 476 793
Následně zašlete reklamované zboží bez dobírky v originálním obalu s popisem vady a kopií prodejního dokladu na naši adresu uvedenou výše.
Vyřízení reklamace
Našim cílem je vyřešení každé reklamace bez zbytečného odkladu (nejpozději do 30 dní od přijetí reklamace) a to ke spokojenosti každého zákazníka.