Reklamace zboží

Neustále se snažíme za všech okolností našim zákazníkům vyjít vstříc. Pokud objevíte na zakoupeném zboží vadu, máte samozřejmě právo na reklamaci.
Kupující je povinnen dodané zboží prohlédnout a v případě vady nás bez zbytečného odkladu informovat. 

Jaké situace nelze reklamovat?

Situaci, kdy vám vůně nevoní, nemůžeme přijmout jako reklamaci. Vůně je možné vrátit pouze v originálním obalu bez poškození. Více informací naleznete v našich obchodních podmínkách

Jak reklamovat zboží?

Pro posouzení a uplatnění práva na reklamaci nás informujte jednou z následujících možností:

  1. Prostřednictvím emailové adresy info@vyvonenakara.cz
  2. Písemně na adresu provozovatele e-shopu
    Jakub Vázler
    Osvobození 1688
    Pelhřimov 393 01
  3. Telefonicky na +420 732 476 793

Následně zašlete reklamované zboží bez dobírky v originálním obalu s popisem vady a kopií prodejního dokladu na naši adresu uvedenou výše.

Vyřízení reklamace

Našim cílem je vyřešení každé reklamace bez zbytečného odkladu (nejpozději do 30 dní od přijetí reklamace) a to ke spokojenosti každého zákazníka.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné